Top spin 4

16.09.2011 21:39

Co si představíte pod pojmem 2k czech.Většina lidí si určitě vzpomene na legendární mafii 1,2.Ale tenis ?Ano 2k czech se rozhodlo udělat nový top spin a jak dopadlo snažení ?Dokonalá simulace.Dvě slova která vystihují tuto hru.Nikdy jsem totiž nezažil tak skvělou hratelnost ve videohře jako to je zde.Každý úder ,pohyb hráče a let míčku je tak reálné jako by jste se koukali v televizi na přímí přenos.

Po pár zápasech jsem si řek jasnej adept na hru roku,ale potom jsem vystřízlivěl.Poprvé se mi stalo ,že u hry s tak dobrou hratelností se skazí ta omáčka okolo .Grafika je bohužel průměrná oproti svému rivalovi virtua tenis 4.A to vydíte jak na hráčích a divácích tak i na hřištích na kterých hrajete.Tedy žádná sláva.

Potom tu máme režim kariéri ze kterého mám smíšené pocity.Sice tu máte vylepšování své postavy a odemikáte si nové turnaje,ale to vše bez větších výzev.Tréninky jsou nudné a po chvilce se hra stane bez emoční a vy nemáte důvod dál kariéru hrát.Aspoň tu máme licencované turnaje jono npř:US open,australian open....

Bohužel s licencema hráčů to taková zábava není.Máte na výběr pouze 25 a to jsou polovina z nich dávné legendy jako Lendl.Nakonec jsem si nechal multiplayer,který je asi největším plusem hry a hodně se u něj pobavíte.

Co říci:K výborné hře vám skvělá hratelnost nestačí.Musíte se zaměřit i jak se říká na tu omáčku okolo (grafika,licence více modu).Ale jednoznačně je top spin 4 nejlepší tenisovou hrou na trhu.

HODNOCENÍ :74%

KLADY: -Výborná hratelnost (dokonalá simulace)
-multiplayer

ZÁPORY:-grafika
       -málo licencí
       -nudná kariéra

PSAL:tixxi