Virtua Tennis 2009

19.01.2011 15:52

Po delší době jsem si zahrál něco jiného než akční střílečky.
Měl jsem chuť na nějakou sportovní hru.
Přátele mi doporučovali Virtua Tennis 2009.
Ale podle recenzí hra moc dobrá není.
Nakonec jsem se rozohdl, že hru zkusim.
Nejprve musim říct že mam zkušenosti s Virtua Tennis 2003,který jsem hrál a dohrál.
Tak jdem na ten Virtua Tennis 2009.
Co se týče grafiky,ta nějak neoslní.
Něříkám že je špatná ,ale krása to taky není.
Prostředí je celkem dobré,animace,no budiž,ale obličeje postav jsou většinou stejné kromě licencovaných hráčů.
Hlavním modem je kariera,kde si vytvoříte hráče vyberete si nároodnost a hrajete.
Tvorba postavy mi přišla nedostačující.
Ať se snažíte sebe vic většinou se vám podaří podobná postava jen s jiinými vlasy.
Tohle ale autorům odpustim.
Hra není o tvorbě postavy ale o pořádnym tenisu a to tato hra má.
Každý nadává na to že Virtua Tennis 2009 se prori svému přechůdci moc v hratelnosti neliší,což mě nevadí!
Jádro hry  zůstalo stejné a to je podle mě dobře.
Vždyť hratelnost v Virtua Tennis 2003 byla dobrá a autoři to samý dali do 2009 s plno vychytávkama.
Např:stížené podání,reálnější údery,zábavnější minihry....
Hratelnost se mi hodně líbila a hodnotim  pozitivně.
Aby jste získali lepší kondici musíte trénovat.
Trénovat můžete pomocí zábavných miniher.
Např:sestřel nepřátelskou loď,vyhýbej se nástrahám....
Peníze si vyděláváte za turnaje a potom i od sponzora.
Postavu si vylepšujete i novýma raketama a oblečením.
Poprvé mi u hry vadila její délka.
Kariera je strašne dlouhá.
Nejprve je amaterský,kde je 100 lidí a potom profesionální kde je 150 hráčů.
Pozor za jeden vyhraný turnaj se posunete maximálně o dvě místa.
Tak si to schrnem.
Virtua Tennis 2009 je dobrý nástupce.
S průměrnou grafikou a tvorbou postvavy,s výbornou hratelností,zábavnými minihramu a s vysokou délkou hraní.

HODNOCENÍ:80%

KLADY:-hratelnost
            -minihry
            -licencovaný hráči

ZÁPORY:-moc dlouhá a nudná kariera

PSAL:tixxi