Precusors

02.11.2011 15:03

3 planety, maximální volnost….. To jsem se o téhle hře dozvěděl a to mě zaujalo…. První mise paráda. Všechno vypadalo dobře- zbraně, příroda a nepřátelé. A pak už mě to začalo sr*t. Jdi sem. Jdi tam. Jdi za tamtim maníkem. Jdi si koupit letenku, leť tamhe na planetu, leť zpátky….. Tak jsem zkusil vedlejší mise. Jeď támhle do nějakého města do pouště. Sedl jsem do auta a první dojem: ÚPLNĚ NA H*VN* OVLADATELNOST! Jedu do pouště cesta pro auto je menší než auto takže se nedá po ní jet. Už jsem měl nervy. Krajina tak chudá že to snad ani nebylo možný….. Strom, strom, 3 houby, strom, strom, strom, banditi, strom, strom… Když jsem odevzdal úkol, ten dědek mi řekl že mu mám přinést nějakou rostlinu. Jdu ven a asi 20 metrů ode mne je něco seschlého, to bylo ono. To už mi úplně stačilo hru sem vypnul a slíbil si že už ji víckrát nezapnu….

KLADY: -nemusíte to hrát

           - nápad

ZÁPORY: -zvuk

               -krajina

               -Mise

              -Ovladatelnost auta

               -CELÁ HRA JE JEDNO VELKÉ MÍNUS

Této hře dávám 10%. Nápad skvělý ale chtělo by ho to více dodělat….

PSAL:KAMIKAZE