NHL 11

04.03.2011 17:07

Dříve než začnu s recenzí tak se vám musím přiznat ,že poslední NHL který jsem hrál bylo NHL 09 na PC.Takže pochopitelně bylo pro mě  NHL 11 něco neskutečného.

Musim začít grafikou,která vymáčkla z XBOX 360 maximum.Fyzika je parádní (např:lámání hokejek,puk,hráči,,,)vzledově je taky na co koukat ,ale všechno přináší oběti a to ,že se často sekají animace,což neovlivní hrani ale kazí to celkový dojem. 

Po stránce hratelnosti nemůžu nic vytknout.Máme zde nový systém vhazování,bodyčků a střel.Dále z NHL 10 souboje u mantinelu.Pohyby hráču jsou reálné a celkově to vypadá jako pořádná simulace hokeje.Ale začátečníci budou mít problémy a to kvůli ovládání ,které je trochu složitější i já jsem se musel dlouho učit jak všechno funguje.Ano je tu sice ovládání pro amatéry,ale to není to pravý ořechový. Brankáři vám budou dělat větší problémi  než kdy dříve.Chytají prostě parádně ,někdy sice udělají  chybu ale to je i v reálném hokeji.Umělá inteligence je celkem dobrá už to není jen o tom prosolovat celé hřiště,ne tady musíte taktizovat  a kombinovat.Největší změnou ale je ,že se vrátily kartičky jako to je ve FIFĚ.Karty získáváte buď koupí za body nebo  za splněné úspěchy ve hře.

Ve hře jsou standartní mody:přátelák,sezona,trenér,nájezdy,MS světa a be a pro (jedna hratelná postava:já si vzal golmana)

Trochu mi vadilo že národní dresy nejsou reálné ale to je jen malá prasklina na dokonalé simulaci.

NHL 11 je prostě super.Pro mě tedy jo.A už se těším na další díl.

HODNOCENÍ:85%

KLADY:-grafika
            -fyzika
            -hratelnost
            -systém vhazování
            -spousta modu

ZÁPORY:-některé animace se sekají
              -Pro nováčky ze začátku trochu těší
             -nereálné národní dresy

PSAL:tixxi