MOTORM4X: Offroad Extreme

19.01.2011 15:00

Tato hra je snad moje nejoblíbenější ze závodního žánru. V této hře nehledejte žádné silniční vytuněné rychlé káry. Zde jezdíte s Jeepama v brutálním terénu. Svého Jeepa si můžete vylepšovat, opravovat a čistit. Tato hra je ůplně jiná než ostatní závodní hry. V této hře se vyblbnete. Můžete zde jezdit volně což je podle mě paráda protože nemusíte jezdit jenom po silnicích. Můžete to vzít přes hory, řeky skály, pole a já nevim přes co všechno ještě. V této hře máte 10 Jeepů které si můžete vylepšit podle svého. Také tu jsou 3 lokace-Alpské lesy, poušť a Aljaška. Tato hra je přesně podle mého gusta snad lepší závodní hru už nikdy neuvidím. Velice mě baví a vždy mě na dlouhou dobu zabaví.

HODNOCENÍ:87%

KLADY:-Suprová volnost 
            - Nádherná příroda
            -možnost si přepínat náhon ze 4x2 na 4x4
            -vaše auto se může rozbít, může se zašpinit, může mu dojít benzín
            -hudba docela ujde

ZÁPORY-strašně dlouho se načítá hra

PSAL:KAMIKAZE

 

HODNOCENÍ:87%