Guitar Hero: World Tour

19.01.2011 15:22

ato hra je už nějaký pátek venku a má mnoho dílů.
Vždycky jsem si říkal ,že tato hra je spíš jen takovou minihrou.
Ale poslední dobou jsem se nějak nudil a tak jsem jí zkusil.
A není to jen minihra !
Na začátku jsi vytvoříte postavu což je dost zábavné.
Rozhodnete na jaký typ hudby bude postava hrát:rock,metal,pop,atd.
Potom jsi vyberete na co budete hrát:klasická kytara,bubny,basová kytara,nebo zpěv (ke kterému ale potřebujete mikrofon jinak to nelze).
Potom se už můžete vypravit na svou hvězdnou karieru a začít hrát.
Potom se mi líbila dobře vypbraná hudba,kde jsi najde každý co má rád.
Např:michael jackson,linkin park,atd.
A co hratelnost?
Je plocha po které jezdí body do kterých se musíte trefit (zjednodušeně řečeno)
Někdo si myslí že to je málo,ale ta píseň a atmosféra dodá hře šmrnc.
Bohužel kazí dojem ,když rockový zpěvák musí zpívat popové písně což mi vadilo,že si nemohu vybrat písně jaké chceme hrát v karieře.
Na lehké úrovni se dá hra celkem hrát na klávesnici,ale na vyší úrovni se hra špatně hraje a po chvilce vás to přestane bavit.
Ale když máte nástroje tak je to jiný odvaz a jeto 2xvětší zábava než na klávesici.
Tuto hru by jste si neměli nenechat ujít,určitě si ji vryjete do paměti.
Ale tak na týdem po té to už začíná být nuda.
Prodloužit herní dobu vám může multiplayer.

HODNOCENÍ:66%

KLADY:-tvorba postavy
            -vybraná hudba
            -hra s nástroji

ZÁPORY-hra na klávesnici
             -po chvilce stereotyp
             -nemůžete si vybrat hudbu kterou chcete hrát v modu kariera

PSAL:tixxi